Analiza danych zilustrowanych na mapie - wizualne wsparcie złożonych decyzji biznesowych.

2024-06-16

Skuteczna analiza opiera się przede wszystkim na odpowiednim przygotowaniu, odczytaniu i porównaniu danych. Znacznie łatwiej i efektywniej jest pracować na danych przedstawionych w przystępny sposób. Pomocą będzie w tym przypadku system geomarketingowy, wspomagający analizę danych, poprzez obrazowanie ich na mapie w zestawieniu z innymi danymi GIS. Ważne, by system posiadał dokładne mapy i dane oraz by umożliwiał wprowadzanie danych własnych, dzięki czemu analiza będzie dotyczyła konkretnej sytuacji. A wiadomo - jeden obraz znaczy dużo więcej niż… tysiące liczb. 

Wykorzystaj podkłady mapowe AutoMapy

AutoMapa #geoanalitycs stworzyła system geomarketingowy, który pozwala zamieniać dane w obraz. Program wizualizuje zgromadzone informacje w odniesieniu przestrzennym. Bazuje na autorskich, szczegółowych mapach, które stanowią niezastąpioną podstawę działania. Pełne pokrycie adresowe wraz z oznaczeniami torów, skrzyżowań ze światłami, generatorów ruchu oraz nawet rodzajów budynków pozwala dokładnie rozeznać się w okolicy. Swojej i konkurencji.

AutoMapa #geoanalitycs – twórz własne mapy

AutoMapa pozwala generować bogate w dane, spersonalizowane mapy firmowe.  Wprowadzane informacje zostają rozmieszczone na podkładach mapowych w odniesieniu przestrzennym. System zestawia je również z wbudowanymi danymi. Na mapach oprócz sieci własnych punktów i konkurencji oraz informacji o klientach znajdą się także aktualne dane geograficzne, na przykład podział administracyjny, dane rynkowe, siła nabywcza czy populacja, a nawet bardziej szczegółowe informacje, jak traffic, kody pocztowe bądź rodzaje budynków. Wystarczy wprowadzić np. adresy planowanych nowych punktów, by zobaczyć co się dzieje w okolicy, jak wygląda zaludnienie i siła nabywcza klientów oraz gdzie jest konkurencja. Można obliczyć także dojazd z miejsca A do B oraz zanalizować placówki w obszarze np. 10 minut na piechotę od punktu C. 

Złożone dane pokazane w prosty sposób - wizualizacja na mapie

Tworzenie własnych, spersonalizowanych dla swojego biznesu map ma wiele zalet. Przede wszystkim umożliwia analizę zgromadzonych informacji pod różnymi kątami. W ten sposób można nie tylko dogłębnie zbadać aktualne usytuowanie placówki, ale również przeprowadzić kaskadową analizę planowania sieci.

Przefiltrowane wg preferencji mapy zawierają najważniejsze informacje, które oddają dokładny obraz rzeczywistości i aktualnej sytuacji. AutoMapa #geoanalitycs pomaga wyodrębnić obszary do pracy lub zmiany, a także wychwycić wiele wzorców niewidocznych na pierwszy rzut oka. W ten sposób można filtrować wybrane dane, analizować je i generować raporty, które pomogą poprawić oraz usprawnić działanie biznesu.

Jak mapy danych wpływają na rozwój firmy?

Analiza danych na podstawie własnych ilustracji mapowych ma szczególne znaczenie w rozwoju firmy. AutoMapa #geoanalitycs wizualizuje punkty firmy oraz tak zwane catchment area, czyli strefy oddziaływania każdego z nich. Jest to szczególnie ważne w planowaniu nowych jednostek tak, by uniknąć kanibalizacji w firmie, a także wśród konkurencji. Wbudowane w system dane, pomagają wyznaczyć strefy większego zapotrzebowania na usługi. AutoMapa pozwala znaleźć dogodną lokalizację oraz wybrać najlepsze obszary rozwoju firmy. Czyli wspiera wnioskowanie i podejmowanie trafnych decyzji biznesowych.

System #geoanalitycs sprzyja komunikacji w firmie i efektywnej pracy zespołowej. Wygenerowane mapy oraz stworzone w ich oparciu raporty można wygodnie wyeksportować. Wyniki pracy prezentowane są także w systemie online. AutoMapa pozwala na generowanie raportów wg własnych ustawień widgetów. Co istotne, zgromadzone dane są w pełni chronione i widoczne jedynie dla właściciela. Raporty można udostępniać w grupie i przyznawać dostępy.

AutoMapa #geoanalitycs to korzyści dla Twojego biznesu

Rozwój przedsiębiorstwa zaczyna się od planu, którego stworzenie wymaga z kolei dogłębnej analizy, a najlepszym narzędziem do tego jest właśnie AutoMapa #geoanalitycs. System przynosi realne korzyści dla biznesu. Analiza oraz skuteczny plan rozwoju sieci obniża koszty, poprawia efektywność firmy oraz skraca czas dojazdu pomiędzy jednostkami.

Przekonaj się już dzisiaj, jakie korzyści dla Twojego biznesu ma AutoMapa #geoanalytics:

https://biz.automapa.pl/produkty/geoanalytics/

Główna
/
Biuro prasowe
/
Analiza danych zilustrowanych na mapie - wizualne wsparcie złożonych decyzji biznesowych.
AutoMapa
#geoanalytics

Analiza danych zilustrowanych na mapie - wizualne wsparcie złożonych decyzji biznesowych.

Korzystaj z podkładów mapowych, by ilustrować dane firmowe i łączyć je z tymi wbudowanymi w system. Twórz własne obrazy i udostępniaj mapy współpracownikom, by razem z nimi analizować sytuację i podejmować trafne decyzje biznesowe.

Skuteczna analiza opiera się przede wszystkim na odpowiednim przygotowaniu, odczytaniu i porównaniu danych. Znacznie łatwiej i efektywniej jest pracować na danych przedstawionych w przystępny sposób. Pomocą będzie w tym przypadku system geomarketingowy, wspomagający analizę danych, poprzez obrazowanie ich na mapie w zestawieniu z innymi danymi GIS. Ważne, by system posiadał dokładne mapy i dane oraz by umożliwiał wprowadzanie danych własnych, dzięki czemu analiza będzie dotyczyła konkretnej sytuacji. A wiadomo - jeden obraz znaczy dużo więcej niż… tysiące liczb. 

Wykorzystaj podkłady mapowe AutoMapy

AutoMapa #geoanalitycs stworzyła system geomarketingowy, który pozwala zamieniać dane w obraz. Program wizualizuje zgromadzone informacje w odniesieniu przestrzennym. Bazuje na autorskich, szczegółowych mapach, które stanowią niezastąpioną podstawę działania. Pełne pokrycie adresowe wraz z oznaczeniami torów, skrzyżowań ze światłami, generatorów ruchu oraz nawet rodzajów budynków pozwala dokładnie rozeznać się w okolicy. Swojej i konkurencji.

AutoMapa #geoanalitycs – twórz własne mapy

AutoMapa pozwala generować bogate w dane, spersonalizowane mapy firmowe.  Wprowadzane informacje zostają rozmieszczone na podkładach mapowych w odniesieniu przestrzennym. System zestawia je również z wbudowanymi danymi. Na mapach oprócz sieci własnych punktów i konkurencji oraz informacji o klientach znajdą się także aktualne dane geograficzne, na przykład podział administracyjny, dane rynkowe, siła nabywcza czy populacja, a nawet bardziej szczegółowe informacje, jak traffic, kody pocztowe bądź rodzaje budynków. Wystarczy wprowadzić np. adresy planowanych nowych punktów, by zobaczyć co się dzieje w okolicy, jak wygląda zaludnienie i siła nabywcza klientów oraz gdzie jest konkurencja. Można obliczyć także dojazd z miejsca A do B oraz zanalizować placówki w obszarze np. 10 minut na piechotę od punktu C. 

Złożone dane pokazane w prosty sposób - wizualizacja na mapie

Tworzenie własnych, spersonalizowanych dla swojego biznesu map ma wiele zalet. Przede wszystkim umożliwia analizę zgromadzonych informacji pod różnymi kątami. W ten sposób można nie tylko dogłębnie zbadać aktualne usytuowanie placówki, ale również przeprowadzić kaskadową analizę planowania sieci.

Przefiltrowane wg preferencji mapy zawierają najważniejsze informacje, które oddają dokładny obraz rzeczywistości i aktualnej sytuacji. AutoMapa #geoanalitycs pomaga wyodrębnić obszary do pracy lub zmiany, a także wychwycić wiele wzorców niewidocznych na pierwszy rzut oka. W ten sposób można filtrować wybrane dane, analizować je i generować raporty, które pomogą poprawić oraz usprawnić działanie biznesu.

Jak mapy danych wpływają na rozwój firmy?

Analiza danych na podstawie własnych ilustracji mapowych ma szczególne znaczenie w rozwoju firmy. AutoMapa #geoanalitycs wizualizuje punkty firmy oraz tak zwane catchment area, czyli strefy oddziaływania każdego z nich. Jest to szczególnie ważne w planowaniu nowych jednostek tak, by uniknąć kanibalizacji w firmie, a także wśród konkurencji. Wbudowane w system dane, pomagają wyznaczyć strefy większego zapotrzebowania na usługi. AutoMapa pozwala znaleźć dogodną lokalizację oraz wybrać najlepsze obszary rozwoju firmy. Czyli wspiera wnioskowanie i podejmowanie trafnych decyzji biznesowych.

System #geoanalitycs sprzyja komunikacji w firmie i efektywnej pracy zespołowej. Wygenerowane mapy oraz stworzone w ich oparciu raporty można wygodnie wyeksportować. Wyniki pracy prezentowane są także w systemie online. AutoMapa pozwala na generowanie raportów wg własnych ustawień widgetów. Co istotne, zgromadzone dane są w pełni chronione i widoczne jedynie dla właściciela. Raporty można udostępniać w grupie i przyznawać dostępy.

AutoMapa #geoanalitycs to korzyści dla Twojego biznesu

Rozwój przedsiębiorstwa zaczyna się od planu, którego stworzenie wymaga z kolei dogłębnej analizy, a najlepszym narzędziem do tego jest właśnie AutoMapa #geoanalitycs. System przynosi realne korzyści dla biznesu. Analiza oraz skuteczny plan rozwoju sieci obniża koszty, poprawia efektywność firmy oraz skraca czas dojazdu pomiędzy jednostkami.

Przekonaj się już dzisiaj, jakie korzyści dla Twojego biznesu ma AutoMapa #geoanalytics:

https://biz.automapa.pl/produkty/geoanalytics/