Diety pudełkowe to jedna z wielu branż, które coraz chętniej korzystają z zewnętrznych usług planowania tras wielopunktowych i optymalizacji logistycznych - z podobnych rozwiązań korzysta także branża transportowa czy ubezpieczenia. Klienci biznesowi dostrzegają korzyści płynące z korzystania z takich personalizowanych usług, które bardzo szybko przekładają się na znaczne obniżenie kosztów i utrzymanie wysokich standardów obsługi zamówień. Automatyzacja logistyki to działanie niezbędne już w pierwszym etapie rozwoju i warto powierzyć je specjalistom.
„Zarówno większe marki, jak i rozwijające się firmy cateringowe szukające sposobu na oszczędności i podniesienie skuteczności swoich działań mają do dyspozycji narzędzia analityczne usprawniające proces dostaw realizowanych dużą flotą pojazdów i do wielu klientów jednego dnia. Specjalnie dla firm cateringowych opracowaliśmy System AutoMapa #lastmile, który działa w trybie real time. To możliwość zaplanowania pracy dla wszystkich kierowców jednocześnie, z uwzględnieniem równego obłożenia w ramach stref i obliczenia zoptymalizowanej trasy (pod kątem czasu lub długości trasy). To obniża koszty logistyki, pozwala na optymalne wykorzystanie pracowników i optymalny podział pracy. Ponadto dyspozytor jest poinformowany przez system o błędach w adresach zleceń, co niweluje pomyłki w procesie logistycznym już na poziomie jego planowania” – opowiada Maciej Polkowski, Key Account Manager w AutoMapie.
„W ostatnim półroczu odnotowaliśmy znaczący wzrost zainteresowania naszą ofertą dietetyczną, na co wpływ mógł mieć częściowy powrót naszych klientów do pracy biurowej i chęć zaoszczędzenia czasu przy wyborze codziennej diety. Rosnąca ilość zamówień to także szereg wyzwań dla nas, głównie logistycznych. Codziennie dostarczamy ponad kilka tysięcy diet na terenie Warszawy, Trójmiasta i okolic. To niejako wymusiło na nas konieczność zautomatyzowania procesów dostawczych w naszej firmie i współpracę z AutoMapą. Dziś dokładnie wiemy, jak będzie wyglądał nasz dzień: ile kilometrów kierowcy przejadą, w których strefach miasta, w jakim czasie. Na bieżąco kontrolujemy, gdzie już byliśmy, a gdzie dostawa zostanie dopiero zrealizowana. W systemie mamy także zdjęcia każdej dostarczonej paczki i notatkę od kierowcy przy zleceniu, a po dostawie możemy wysyłać sms do Klienta. Ta ostatnia funkcja wysyłki sms - wbrew naszym obawom - została bardzo pozytywnie odebrana przez naszych klientów. Niweluje to ryzyko kradzieży paczki spod drzwi i daje możliwość klientowi zabrania diety, by schować ją w lodówce. Takie rozwiązanie to pewność, że nasze usługi są realizowane na najwyższym poziomie, z dbałością o jakość, zdrowie i czas. A nawet, jak coś pójdzie nie tak, mamy archiwum, możemy sprawdzić co się wydarzyło z przesyłką.
komentuje Piotr Bieńkowski - manager firmy BoskiBox, która z systemem AutoMapa #lastmile zrealizowała już ponad kilkaset tysięcy dostaw.
Diety pudełkowe to jedna z wielu branż, które coraz chętniej korzystają z zewnętrznych usług planowania tras wielopunktowych i optymalizacji logistycznych - z podobnych rozwiązań korzysta także branża transportowa czy ubezpieczenia. Co dostrzegają klienci biznesowi?
Diety pudełkowe to jedna z wielu branż, które coraz chętniej korzystają z zewnętrznych usług planowania tras wielopunktowych i optymalizacji logistycznych - z podobnych rozwiązań korzysta także branża transportowa czy ubezpieczenia. Klienci biznesowi dostrzegają korzyści płynące z korzystania z takich personalizowanych usług, które bardzo szybko przekładają się na znaczne obniżenie kosztów i utrzymanie wysokich standardów obsługi zamówień. Automatyzacja logistyki to działanie niezbędne już w pierwszym etapie rozwoju i warto powierzyć je specjalistom.
„Zarówno większe marki, jak i rozwijające się firmy cateringowe szukające sposobu na oszczędności i podniesienie skuteczności swoich działań mają do dyspozycji narzędzia analityczne usprawniające proces dostaw realizowanych dużą flotą pojazdów i do wielu klientów jednego dnia. Specjalnie dla firm cateringowych opracowaliśmy System AutoMapa #lastmile, który działa w trybie real time. To możliwość zaplanowania pracy dla wszystkich kierowców jednocześnie, z uwzględnieniem równego obłożenia w ramach stref i obliczenia zoptymalizowanej trasy (pod kątem czasu lub długości trasy). To obniża koszty logistyki, pozwala na optymalne wykorzystanie pracowników i optymalny podział pracy. Ponadto dyspozytor jest poinformowany przez system o błędach w adresach zleceń, co niweluje pomyłki w procesie logistycznym już na poziomie jego planowania” – opowiada Maciej Polkowski, Key Account Manager w AutoMapie.
„W ostatnim półroczu odnotowaliśmy znaczący wzrost zainteresowania naszą ofertą dietetyczną, na co wpływ mógł mieć częściowy powrót naszych klientów do pracy biurowej i chęć zaoszczędzenia czasu przy wyborze codziennej diety. Rosnąca ilość zamówień to także szereg wyzwań dla nas, głównie logistycznych. Codziennie dostarczamy ponad kilka tysięcy diet na terenie Warszawy, Trójmiasta i okolic. To niejako wymusiło na nas konieczność zautomatyzowania procesów dostawczych w naszej firmie i współpracę z AutoMapą. Dziś dokładnie wiemy, jak będzie wyglądał nasz dzień: ile kilometrów kierowcy przejadą, w których strefach miasta, w jakim czasie. Na bieżąco kontrolujemy, gdzie już byliśmy, a gdzie dostawa zostanie dopiero zrealizowana. W systemie mamy także zdjęcia każdej dostarczonej paczki i notatkę od kierowcy przy zleceniu, a po dostawie możemy wysyłać sms do Klienta. Ta ostatnia funkcja wysyłki sms - wbrew naszym obawom - została bardzo pozytywnie odebrana przez naszych klientów. Niweluje to ryzyko kradzieży paczki spod drzwi i daje możliwość klientowi zabrania diety, by schować ją w lodówce. Takie rozwiązanie to pewność, że nasze usługi są realizowane na najwyższym poziomie, z dbałością o jakość, zdrowie i czas. A nawet, jak coś pójdzie nie tak, mamy archiwum, możemy sprawdzić co się wydarzyło z przesyłką.
komentuje Piotr Bieńkowski - manager firmy BoskiBox, która z systemem AutoMapa #lastmile zrealizowała już ponad kilkaset tysięcy dostaw.