Geoanalytics jako narzędzie analityczne dla branży ubezpieczeniowej – dywersyfikacja ubezpieczeń, obszary zalewowe, obszary leśne.

2023-12-12

Każdy, kto działa w branży ubezpieczeniowej, wie, jak duże jest ryzyko ponoszone podczas podpisywania każdej polisy. Rolą ubezpieczyciela jest możliwie jak najdokładniej je przewidzieć, by następnie na jego podstawie móc dopasować warunki korzystne dla obydwu stron. Każdy indywidualny klient wymaga więc dokładnej analizy. Z pomocą przychodzą narzędzia analityczne, wspierające szybkie rozeznanie i porównywanie danych. Oto kilka podstawowych funkcjonalności systemu AutoMapa #geoanalytics, które przydadzą się ubezpieczycielom w codziennej pracy.

Skontaktuj się z nami już teraz: https://biz.automapa.pl/kontakt/

Jakie możliwości dla firmy ubezpieczeniowej daje AutoMapa?

Aby podpisać korzystną umowę i zminimalizować ryzyko, niezbędne jest przeanalizowanie wszystkich czynników. Pomoże to obliczyć wysokość składki ubezpieczeniowej oraz dopasować warunki polisy tak, by zadbały o interesy obydwu stron. W skrajnych sytuacjach, na przykład gdy przedmiot umowy obciążony jest zbyt dużym ryzykiem i wiąże się z potencjalnymi stratami dla zakładu, ubezpieczyciel może odmówić podpisania polisy. W jaki sposób przyda się do tego oferta #geoanalytics od AutoMapy?

AutoMapa #geoanalytics to system geomarketingowy, który pozwala zwizualizować na mapie dane własne w zestawieniu z danymi wbudowanymi, a potem poddawać je dogłębnej analizie, tworząc własne zestawienia filtrów i porównań. Platforma udostępnia podkłady mapowe, umożliwia korzystanie z danych podstawowych, takich jak warstwy mapowe z podziałem administracyjnym, dane PESEL, siła nabywcza oraz rozmaite narzędzia filtrujące.

Filtrowanie, wizualizacja i analiza danych z AutoMapą

AutoMapa #geoanalytics pozwala szybko i wygodnie zaimportować i zaktualizować własną bazę danych. W ten sposób agenci ubezpieczeniowi mogą poszerzyć wiedzę na temat klientów czy ich regionu. System daje możliwość wyszukiwania oraz wizualizowania działek lub adresów na mapie, co zdecydowanie ułatwia identyfikację i śledzenie poszczególnych polis, a jeśli zasili się go danymi na temat klientów, zebrane informacje można będzie wygodnie analizować i tworzyć własne mapy. Wersja rozbudowana AutoMapy #geoanalytics da również bardziej zaawansowane funkcje filtrowania i kolorowania polis w oparciu o różne kryteria, takie jak na przykład lokalizacja, areał, rodzaj uprawy, zakres czy suma ubezpieczenia.

Ogromna baza danych do Twojej dyspozycji

AutoMapa #geoanalytics daje możliwość zestawienia wprowadzonych odnośnie klientów informacji z danymi wbudowanymi w system. W ten sposób można przeprowadzić dokładną analizę wybranej lokalizacji lub dowolnego obszaru pod kątem czynników ryzyka. Zalicza się do nich między innymi obszary zalewowe (a także odległości sąsiednich posiadłości położonych w tych terenach) oraz tereny leśne i przyleśne (narażone na pożary). Dodatkowo istnieje możliwość rozpatrzenia nawet tak szczegółowych danych, jak czas dotarcia służb ratowniczych (np. straży pożarnej) pod dany adres czy odległość od ujęcia wody. Dzięki AutoMapie można przeanalizować również nasycenie ubezpieczeń w danym regionie, bądź jeszcze dokładniej w danej nieruchomości, a także nasycenie sum ubezpieczenia lub ilości i wartości wypłacanych odszkodowań dla określonego obszaru. W ten sposób można szybko zidentyfikować lokalizację o podwyższonym ryzyku.

AutoMapa #geoanalytics wspiera Twoje argumenty i pozwala podejmować słuszne decyzje biznesowe. https://biz.automapa.pl/produkty/geoanalytics/

Główna
/
Biuro prasowe
/
Geoanalytics jako narzędzie analityczne dla branży ubezpieczeniowej
AutoMapa
#geoanalytics

Geoanalytics jako narzędzie analityczne dla branży ubezpieczeniowej

Każdy, kto działa w branży ubezpieczeniowej, wie, jak duże jest ryzyko ponoszone podczas podpisywania każdej polisy. Rolą ubezpieczyciela jest możliwie jak najdokładniej je przewidzieć, by następnie na jego podstawie móc dopasować warunki korzystne dla obydwu stron. Każdy indywidualny klient wymaga więc dokładnej analizy. Z pomocą przychodzą narzędzia analityczne, wspierające szybkie rozeznanie i porównywanie danych. Oto kilka podstawowych funkcjonalności systemu AutoMapa #geoanalytics, które przydadzą się ubezpieczycielom w codziennej pracy.

Skontaktuj się z nami już teraz: https://biz.automapa.pl/kontakt/

Jakie możliwości dla firmy ubezpieczeniowej daje AutoMapa?

Aby podpisać korzystną umowę i zminimalizować ryzyko, niezbędne jest przeanalizowanie wszystkich czynników. Pomoże to obliczyć wysokość składki ubezpieczeniowej oraz dopasować warunki polisy tak, by zadbały o interesy obydwu stron. W skrajnych sytuacjach, na przykład gdy przedmiot umowy obciążony jest zbyt dużym ryzykiem i wiąże się z potencjalnymi stratami dla zakładu, ubezpieczyciel może odmówić podpisania polisy. W jaki sposób przyda się do tego oferta #geoanalytics od AutoMapy?

AutoMapa #geoanalytics to system geomarketingowy, który pozwala zwizualizować na mapie dane własne w zestawieniu z danymi wbudowanymi, a potem poddawać je dogłębnej analizie, tworząc własne zestawienia filtrów i porównań. Platforma udostępnia podkłady mapowe, umożliwia korzystanie z danych podstawowych, takich jak warstwy mapowe z podziałem administracyjnym, dane PESEL, siła nabywcza oraz rozmaite narzędzia filtrujące.

Filtrowanie, wizualizacja i analiza danych z AutoMapą

AutoMapa #geoanalytics pozwala szybko i wygodnie zaimportować i zaktualizować własną bazę danych. W ten sposób agenci ubezpieczeniowi mogą poszerzyć wiedzę na temat klientów czy ich regionu. System daje możliwość wyszukiwania oraz wizualizowania działek lub adresów na mapie, co zdecydowanie ułatwia identyfikację i śledzenie poszczególnych polis, a jeśli zasili się go danymi na temat klientów, zebrane informacje można będzie wygodnie analizować i tworzyć własne mapy. Wersja rozbudowana AutoMapy #geoanalytics da również bardziej zaawansowane funkcje filtrowania i kolorowania polis w oparciu o różne kryteria, takie jak na przykład lokalizacja, areał, rodzaj uprawy, zakres czy suma ubezpieczenia.

Ogromna baza danych do Twojej dyspozycji

AutoMapa #geoanalytics daje możliwość zestawienia wprowadzonych odnośnie klientów informacji z danymi wbudowanymi w system. W ten sposób można przeprowadzić dokładną analizę wybranej lokalizacji lub dowolnego obszaru pod kątem czynników ryzyka. Zalicza się do nich między innymi obszary zalewowe (a także odległości sąsiednich posiadłości położonych w tych terenach) oraz tereny leśne i przyleśne (narażone na pożary). Dodatkowo istnieje możliwość rozpatrzenia nawet tak szczegółowych danych, jak czas dotarcia służb ratowniczych (np. straży pożarnej) pod dany adres czy odległość od ujęcia wody. Dzięki AutoMapie można przeanalizować również nasycenie ubezpieczeń w danym regionie, bądź jeszcze dokładniej w danej nieruchomości, a także nasycenie sum ubezpieczenia lub ilości i wartości wypłacanych odszkodowań dla określonego obszaru. W ten sposób można szybko zidentyfikować lokalizację o podwyższonym ryzyku.

AutoMapa #geoanalytics wspiera Twoje argumenty i pozwala podejmować słuszne decyzje biznesowe. https://biz.automapa.pl/produkty/geoanalytics/