Obserwując rynek firm cateringowych dostrzec można, jak cenne będzie każde polepszenie pracy „po stronie biura”, bo ostatecznie każde zawirowanie „tam” wpływa na jakość obsługi klienta końcowego, to on jest beneficjentem całego procesu organizacji w firmie. Otrzyma pyszny i świeży posiłek o zamówionej porze lub nie… Specjaliści bezsprzecznie rekomendują wsparcie procesów wewnętrznych z wykorzystaniem nowych technologii. Automatyzacja niektórych etapów pracy odciąży pracownika, który przekieruje swoją energię w inne obszary, a firma zyska lepiej wykorzystany czas pracy, obsłuży więcej zleceń i zadba o klienta.
„Pierwszym obszarem, który aż się prosi o wsparcie oprogramowania jest podział zleceń dla kierowców, z zaplanowaniem odbioru i dostarczenia paczek. Tu sprawdzi się inteligentny planer tras i zadań. – mówi Maciej Polkowski, odpowiedzialny za obsługę klientów biznesowych firmy AutoMapa, dostawcy narzędzi do planowania pracy i dostaw AutoMapa #lastmile – Planowanie ręczne ma tak wiele wad, że zmiana tego stylu pracy bardzo szybko przyniesie namacalne korzyści –niższe koszty dostaw, mniej reklamacji i więcej czasu na inne zadania”.
Programem do planowania, po który często sięgają operatorzy, jest oczywiście Excel. Ale kto lubi tabelki z rzędami danych i skomplikowane formuły, które trzeba wcześniej wpisać, by program przyspieszył prowadzone działania? Porządne zaplanowanie dostaw z użyciem arkusza to godziny pracy umysłowej z bazą adresów, zamówieniami i dobrymi mapami pod ręką. Plus dodatkowa masa czasu stracona na poprawki, gdy zmianie ulegnie jeden punkt…
Nie dziwi więc fakt, że często takie planowanie przegrywa z zeszytem i decyzje dotyczące dostaw podejmują indywidualni kierowcy, którzy sami wybierają, jak, kiedy i w jakiej kolejności jechać. Wiele jest w tym przypadkowości i chaosu. A decyzje podjęte przez jednego dostawcę nie zawsze będą najlepsze dla całej firmy i jej klientów.Dlatego właśnie automatyzacja procesu planowania ma takie znaczenie i tak bardzo pomaga. Oszczędza czas, pozwala szybko zarządzić zmianą, uwzględnia wiele potrzeb i pracuje na sukces firmy.
Firma cateringowa potrzebuje ograniczać koszty i robić więcej w tym samym czasie. Automatyczny podział zadań na kierowców, planowanie kolejności dostaw i optymalizacja tras to klucz do sukcesu. Takie nowoczesne
i intuicyjne narzędzia, jak AutoMapa #lastmile wspierają pracę biura natychmiast, odciążając pracownika
Każdy kierowca, korzystając z aplikacji na swoim telefonie, może dodawać do zlecenia notatki oraz robić zdjęcia potwierdzające dostawy. Dane zostaną zapisane także wtedy, gdy nie ma dostępu do internetu. A zintegrowana nawigacja AutoMapa – również niewymagająca ciągłego połączenia – poprowadzi kierowcę sprawnie pomiędzy kolejnymi adresami dostaw.
Operator zaś otrzymuje dostęp do panelu na komputerze, zasila go danymi i może na bieżąco kontrolować wykonanie zadań. System archiwizuje szczegółowe dane z realizacji, które doskonale ułatwiają rozwiązywanie spornych kwestii z klientami. Zdjęcia (z nieedytowalnym oznaczeniem czasu i pozycji gps) i notatki z realizacji zostają zapisane przy każdym zleceniu i archiwizowane przez ustalony czas.
Na co zwrócić uwagę, wybierając automatyzacje podziału zleceń dla swojej firmy?
Ważna jest łatwość obsługi i szybkość wdrożenia oraz wsparcie technologiczne ze strony dostawcy. Kluczowa jest kompleksowość narzędzia oraz aktualność danych mapowych, bo na nich opiera się cały proces – geokodowanie adresów i automatyczne poprawianie błędów, które zdarzają się Klientom, a czasem kosztują kuriera dojazd pod kolejny adres.Istotne będzie też działanie aplikacji w trybie on i offline. Zarówno nawigacja, jak i zapisywanie danych powinno działać bez internetu, zapewniając komfort użytkowania i realizacji zlecenia.
Aby lepiej zrozumieć możliwości i potencjalne korzyści, można przez kilka dni testować planer bezzobowiązań. Producent AutoMapa proponuje bezpłatne testy rozwiązania #lastmile wraz ze wsparciem technicznym. Wystarczy umówić się na krótkie spotkanie – szkolenie ze specjalistą i porównać pracę „ręczną” z działaniem przy wykorzystaniu planera tras i dostaw AutoMapa #lastmile. [Kliknij po więcej informacji].
Jak usprawnić procesy planowania tras i podziału zadań na kierowców bez zatrudniania dodatkowych osób i skomplikowanych zmian? Oto 3 kroki do zmiany na lepsze.
Obserwując rynek firm cateringowych dostrzec można, jak cenne będzie każde polepszenie pracy „po stronie biura”, bo ostatecznie każde zawirowanie „tam” wpływa na jakość obsługi klienta końcowego, to on jest beneficjentem całego procesu organizacji w firmie. Otrzyma pyszny i świeży posiłek o zamówionej porze lub nie… Specjaliści bezsprzecznie rekomendują wsparcie procesów wewnętrznych z wykorzystaniem nowych technologii. Automatyzacja niektórych etapów pracy odciąży pracownika, który przekieruje swoją energię w inne obszary, a firma zyska lepiej wykorzystany czas pracy, obsłuży więcej zleceń i zadba o klienta.
„Pierwszym obszarem, który aż się prosi o wsparcie oprogramowania jest podział zleceń dla kierowców, z zaplanowaniem odbioru i dostarczenia paczek. Tu sprawdzi się inteligentny planer tras i zadań. – mówi Maciej Polkowski, odpowiedzialny za obsługę klientów biznesowych firmy AutoMapa, dostawcy narzędzi do planowania pracy i dostaw AutoMapa #lastmile – Planowanie ręczne ma tak wiele wad, że zmiana tego stylu pracy bardzo szybko przyniesie namacalne korzyści –niższe koszty dostaw, mniej reklamacji i więcej czasu na inne zadania”.
Programem do planowania, po który często sięgają operatorzy, jest oczywiście Excel. Ale kto lubi tabelki z rzędami danych i skomplikowane formuły, które trzeba wcześniej wpisać, by program przyspieszył prowadzone działania? Porządne zaplanowanie dostaw z użyciem arkusza to godziny pracy umysłowej z bazą adresów, zamówieniami i dobrymi mapami pod ręką. Plus dodatkowa masa czasu stracona na poprawki, gdy zmianie ulegnie jeden punkt…
Nie dziwi więc fakt, że często takie planowanie przegrywa z zeszytem i decyzje dotyczące dostaw podejmują indywidualni kierowcy, którzy sami wybierają, jak, kiedy i w jakiej kolejności jechać. Wiele jest w tym przypadkowości i chaosu. A decyzje podjęte przez jednego dostawcę nie zawsze będą najlepsze dla całej firmy i jej klientów.Dlatego właśnie automatyzacja procesu planowania ma takie znaczenie i tak bardzo pomaga. Oszczędza czas, pozwala szybko zarządzić zmianą, uwzględnia wiele potrzeb i pracuje na sukces firmy.
Firma cateringowa potrzebuje ograniczać koszty i robić więcej w tym samym czasie. Automatyczny podział zadań na kierowców, planowanie kolejności dostaw i optymalizacja tras to klucz do sukcesu. Takie nowoczesne
i intuicyjne narzędzia, jak AutoMapa #lastmile wspierają pracę biura natychmiast, odciążając pracownika
Każdy kierowca, korzystając z aplikacji na swoim telefonie, może dodawać do zlecenia notatki oraz robić zdjęcia potwierdzające dostawy. Dane zostaną zapisane także wtedy, gdy nie ma dostępu do internetu. A zintegrowana nawigacja AutoMapa – również niewymagająca ciągłego połączenia – poprowadzi kierowcę sprawnie pomiędzy kolejnymi adresami dostaw.
Operator zaś otrzymuje dostęp do panelu na komputerze, zasila go danymi i może na bieżąco kontrolować wykonanie zadań. System archiwizuje szczegółowe dane z realizacji, które doskonale ułatwiają rozwiązywanie spornych kwestii z klientami. Zdjęcia (z nieedytowalnym oznaczeniem czasu i pozycji gps) i notatki z realizacji zostają zapisane przy każdym zleceniu i archiwizowane przez ustalony czas.
Na co zwrócić uwagę, wybierając automatyzacje podziału zleceń dla swojej firmy?
Ważna jest łatwość obsługi i szybkość wdrożenia oraz wsparcie technologiczne ze strony dostawcy. Kluczowa jest kompleksowość narzędzia oraz aktualność danych mapowych, bo na nich opiera się cały proces – geokodowanie adresów i automatyczne poprawianie błędów, które zdarzają się Klientom, a czasem kosztują kuriera dojazd pod kolejny adres.Istotne będzie też działanie aplikacji w trybie on i offline. Zarówno nawigacja, jak i zapisywanie danych powinno działać bez internetu, zapewniając komfort użytkowania i realizacji zlecenia.
Aby lepiej zrozumieć możliwości i potencjalne korzyści, można przez kilka dni testować planer bezzobowiązań. Producent AutoMapa proponuje bezpłatne testy rozwiązania #lastmile wraz ze wsparciem technicznym. Wystarczy umówić się na krótkie spotkanie – szkolenie ze specjalistą i porównać pracę „ręczną” z działaniem przy wykorzystaniu planera tras i dostaw AutoMapa #lastmile. [Kliknij po więcej informacji].